Office1 kantoorartikelen en meer...
Office1 kantoorartikelen is een familiebedrijf dat zich onderscheidt door net wat meer te doen voor de klant. Elke klant, groot of klein, heeft een eigen contactpersoon waardoor de lijntjes kort zijn. U kunt uiteraard bestellen via deze webshop, maar u kunt ook uw bestelling telefonisch of via de mail doorgeven aan uw vaste contactpersoon. Wel zo makkelijk als u iets niet gelijk kunt vinden of niet weet hoe die ene map nou precies heet.
We hebben ons kantoor in de binnenstad van Amersfoort zitten en onze centrale magazijn staat in Almere. In dit centraal magazijn liggen ca. 20.000 artikelen voor uw (thuis)kantoor op voorraad. Daarnaast kunnen we u helpen met print- en drukwerk, leveren wij hardware & office software, beschikken wij over een eigen servicedienst voor reparatie en onderhoud aan computers, printers en kopieermachines. Wilt u kennis maken, heeft u vragen? U bent altijd welkom voor een kop koffie of thee. Uiteraard kan bellen of mailen ook.
Gegarandeerde leveringen binnen 24 uur
Office1 heeft de meeste artikelen op voorraad. Hierdoor is het mogelijk om uw bestelling binnen 24 uur af te leveren. Deze belofte kan worden waar gemaakt dankzij ons innovatieve logistiek centrum, waar mensen en systemen (o.a. pick-to-voice) zorgen voor een snelle verwerking en 99 % leveringsbetrouwbaarheid. Afleveringen doen wij GRATIS bij bestellingen vanaf € 100,- (excl. BTW). Daaronder vragen wij een bijdrage van € 6.95 voor de verwerking en verzending van uw order.